Vafanculo

Fig.44: Diyecek hiçbir şeyim yok. Başkalarının hikayelerini kurgulaştırmaya çalışıyorum sanki benim hayal gücümün ürünüymüş gibi. Ne sevgiye dair, ne de tam karşıtına dair. Ne çok güçlüyüm, ne de zavallıyım. Dersten sonra içeceğim biranın derdindeyim. Başka bir şey yok. Hiç kimseye diyecek hiçbir şeyim yok. 

Fig.45: Yollar meydanlara çıkar ve yollara meydanlara ulaşmak için çıkılır. 

Fig.46: Sana bakıyorum sadece. Nick Drake dinliyorum eski günlerdeki gibi. Koca bir taşı her allahın günü o tepeye çıkarmaya çalışıyorum aynı onun gibi. Her allahın günü itiyorum onu, sonra bir yere takılıyorum ve yeniden başa dönüyorum. Oysa kafamda ne çözümler var Sisifos bir bilsen. Ray sistemleri, konveyörler, kancalar, elektrik motorları o taşı yukarıya çıkarabilirim sen de biliyorsun bunu Sisifos. Ama sonra ne olacak kralım. Sen o taşı yukarı çıkaramamaya mahkumsun. Ben ya çıkarırsam korkusuna.

Fig.47: Son çıkışı bekliyorum öyle mesaisini doldurmaya çalışan bıkkın bir memur gibi. Dünyanın en mutlu insanı olacağım o zaman. Allerjisiz geçirdiğim bir bahar günü gibi yaşayacağım hayatımı. Hamakta uyur gibi, parkta gezer gibi.

Comments