Frequenze proprie e modi di vibrare

İnsanın ilgi duymadığı bir şeyi öğrenmeye çalışması ve mücadele etmesi acaba değerli bir şey midir? Nasıl bir hayat seçmeliyim diye defalarca insan kendine sorar. Doğru cevabı bulana kadar dener, hatalar yapar uğraşır. Bir idealin peşinden koşmak mıdır asıl aranan? Gerçekten tatmin edici olabilir mi o zaman yaşamak? Her sabah kalktığında ne koşulda olursan ol, yaptıklarının idealine hizmet ettiğini bilmek varlığını yüceltebilir mi?

İdeallerim yok. Bilime hizmet etmiyorum, bilimden kaçmaya çalışıyorum çünkü beni her geçen dakika daha da çürütüyor. Düşünsene insanlığı geliştirmeye çalışan, soruları çözmeye çalışan, daha iyisini arayan ve gerçeği kovalayan insanlar hep mutsuz, hep dışlanmışlar. Ben de kendimi dışlıyorum artık her geçen saniye. Sonuna geldim ve dayanamıyorum yeni ve istemediğim bir şeyi kafama sokmaya. Artık öyle bir lüksüm yok, yaşlıyım ve öğrenmek benim için tatlı bir koşuşturma değil.

Kıçı kırık bir hayatı tamamlamaya çalışan bizim gibi fanilere zaman neyi emrediyorsa odur yaşanacak olan. Çünkü sadece zevklerinin peşinde koşarsan saygı bile duyulmayacak sana, üstüne üstlük zevk bile alamayacaksın bir süre sonra.
İdeallerinin peşinde bir hayat geçirirsen hem izole edileceksin hem de büyük ihtimalle mutsuz olacaksın.
Yaz işte bir sürü olasılık daha, hedefler yarat kendine ne bok yersen ye istediğin gibi olmayacak hiçbir şey. 

Kendim için konuşuyorum  içinde kocaman bir boşluk olan bir adamım ben. Mutsuzluk bile yok içimde.

Sen bana bakma, devam et.

İyi gidiyorsun.
Fig.107: Ape


Comments