Montagna

Dumanlar yükseliyor, bu bir yok oluş değil. Tam tersine kendi küllerinden doğabilmek için yardım alıyor ateşten. Bırakıyor kendini havaya ve yükseliyor, dağlara doğru. Zirveye gelmeden duruyor, zirveye çıkmak değil yeniden var olmak amacı. İyice inmek belki de sıfıra her şeyin başladığı dakikaya ve yeniden inanmak bir şeylere. İnanır gibi yapmak, söylenenlerin aksine kendini kandırmanın en doğru şey olduğunu kanıtlamak.
Her gün karşımda ihtişamlı bir dağ görmek bir süre sonra nasıl etkiler beni bilmiyorum.
Ama çok pis merak etmiyorum!
Özgürlük Şehitleri Cad. Lecco, Eylül09
Bu dağlık ve sulak şehir farkında olmadan bana bir şeyler kattı. Tam olarak ne olduğunu bilemiyorum ama Misfits'deki fırtına sonrası edinilen güçler gibi bir şeyler değiştirdi. Dağıyla daşıyla başka bir kafasın Lecco. 
Via Amendola Lecco Kasım11
Bu 25 ay içerisinde delireyazdım mı? Evet. Ama delirmeyeni adam yerine koymuyorlar bu dönemde.

Comments