Bal

Aydınlık neyin oluyor senin,
gökyüzü akraban filan mı?


Tuhaflıklar silsilesi. Yeni şeyler öğrenmek hoşuma gidiyor. Ders gibi değil ama insanlarla ilgili şeyler. Onların davranışları, hayata tutunma çabaları, kendi verdikleri manalar ve çoğu zaman basitlikleri. Dışarıdan bir yerden bakınca çok basit gözüküyorlar çoğu. Sanki zorla gönderilmiş gibiler dünyaya ve zaman geçirmek için oyalanıyor gibiler. Karakterlerini bir köşede çıkarıyorlar sanki, işlerine geldiği gibi takılıyorlar. Değişik kafalardan insanlar gördükçe ve gözlemledikçe daha çok öğreniyorum. Eksik olan kısım oymuş sanırım. Hep etrafımda bana yeni bir şeyler gösteren beni geliştirme ihtimali olan insanlar olsun isterdim. Ama bırak geliştirmeyi, geriletme ihtimali kuvvetle muhtemel bir dolu insanla tanışıyorum her gün. Onlarla hiçbir şey konuşmamayı öğreniyorum. Basitliği ve hayatın geçip gitmesi gereken bir süreden ibaret olduğunu öğretiyorlar bana. İşin boktanı söyledikleri tam anlamıyla hayatın sırrı bile olabilir.
Neyse ki kendimle çok iyi anlaşıyorum, muhabbetimiz falan kaymak oradan yırtıyorum.

bütün bir ömür varılmayacak o liman...



Comments