Man with a Plan

Nereye?

"Ummak iyidir" dedim. Sırf daha cool bir cevap olsun diye. Oysa ummak boktandır. Hem benim hayatta umduğum bir şey yok. Sonra ne olacak bilmiyorum. Evet yaşamaya devam edeceğim her fani gibi ve gittiği yere kadar mı gider diyeceğim. Bilemiyorum. Uzun vadeli bir hayat planı yapmakta zorlanıyorum. Çünkü daha önce bu planı benim yapmam gerekmemişti. Hep bitirecek bir şeyler vardı bundan önce. Çabalamak ve o tarihe ulaşmak gerekiyordu. Şimdi "planı olan adamı" oynamak lazım. Oysa ben hafta sonu ne yapacağımı bile düşünemiyorum. O yüzden hep aynı şeyleri yapıyor, aynı yerlere gidiyor, aynı kişilerle takılıyorum. Çünkü planın yoksa nereye akarsa nehir o tarafa gidersin.

Çok düşündüğün için olabilir veya daha iyisini hayal ettiğin için. O yüzden yolculuklar iyidir. Sadece bileti alırsın. Varacağın yer bellidir. Yolculukların her türlüsü iyidir, soğuklar, açlıklar, cefalar hepsinin anlamı vardır çünkü. Sipral gibi dönüp dolaşıp kendi içine yaptığın yolculuk yolculuk değil ama. İnsan kendi merkezine yolculuk yaparken o yolu uzatmak için her şeyi yapıyor. Merkezimizi bir bok sandığımız için olabilir. Ummak ne fena bir kelime ama.

Comments

  1. Eylül'ün üçüncü haftası bıdı bıdı demeyi biliyorsun ama.

    Arkadaş çevresini ve işleri bir süreliğine değişelim.

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.