Stress


Hey wait,

Resmen tıkandım. Bazı şeyleri müthiş bir şekilde yitiriyorum. Sonrası yok. Şirket anketlerinde kendini anlattığın süpersonik olman gereken cevaplar verdiğin kısımlarda bile baskı altında nasıl batırdığımı itiraf ediyorum. Beni atın diyorum resmen. Beni atın sizin istediğiniz adam değilim. Size bir iyilik yaptım ve gerçekleri itiraf ettim.
Bu tıkanmalarım ilk değil. Kendimden emin olduğum gerçekten kendime güvendiğim bazı anlar var. O zaman gurur duyuyorum kendimle, aferin diyorum bu olmalısın sen zaten. Sonra utanacağım bir şey yapıyorum. Niye öyle oluyor bilmiyorum ama yapıyorum işte. Sonra sıfıra geri dön.

Of.
Çok yorgunum anasını satayım. Toparlayamıyorum bir türlü kendimi.
Çekip gidecek lüksüm yok.

Bazen sana atanan role iyi çalışmak lazım. Çünkü ben bunun uyumsuzluğundan başka bir şeyi yaşamıyorum. O rolü yeterince beğenmiyorum ama başka rolleri kıvıracak da meziyete sahip değilim gibi. Bilirsin belki.

İyi geceler.

Maymun

Justice - Stress dinledim biraz daha iyi oldum.

Comments