Calm down

İçim ürperiyor, ya evde yoksan.

Tüm olasılıkları değerlendirmek lazım. Beklemek ve kendiliğinden oluşmasını istemek çağında değiliz. Bu ahmaklık. Hızlı olmalıyız, geçip gidiyor yoksa her şey.
Bahariyede yürürken farkettim ne kadar hızlı yürüdüğümü, kendimi yorma limitlerinde hızlı yürüyordum. Bir anda durdum ve nefes aldım. Noluyoruz mına koyuyum dedim. Harbiden ne oluyoruz lan. Nedir yani, yavaşladım hemen sonra. Kafamı kaldırıp binaların üst katlarına baktım. İnsanları izledim. Hem de bunu bir etkinlikmiş gibi düşünerek. Farklı ve değişik bir şey yaptığımı sandım. Bazen yalnız kaldığımda müthiş bir mutluluk duyuyorum. Kendimle ilgilendiğim zaman kimseye enerji harcamadığımda hoş bir duygu sarıyor etrafı. Sonra geçiyor ama hemen telefona sarılıyor bir eş dostla görüşmek istiyorum. Of! U2'dan bana geliyor, I can't live with or without me.

Ben tam olmadım.

Comments

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.