Buyrun

Açıklayınız,
Hava aydınlanana kadar içmeleri, içkiyi elden bırakamayışları,
göğe bakmaları, pazarlık edişleri,
kırmızı şarapları, mor dudakları,
sevmeleri, sevişmeleri, otobüse binmeleri, yeni yerlere gidişleri,
hamakta uyumaları, mangalda top oynamaları,
vapurda kitap okumaları, film izlerken hayrete düşmeleri,
fotoğraf çekmeleri, yumurtaya kekik serpmeleri,
festivallere gitmeleri, çadırlarda yatmaları,
sağa sola bakmaları, pineklik yapıp yataktan çıkmamaları,
Açıklayınız,
bankta oturmaları, dertsiz tasasız uzaklara bakmaları,
uzun uzadıya yapılan kahvaltıları,
karınlara ağırlar girene kadar güldüğün arkadaş ortamlarını,
tatlı yaz esintilerini, sonbahar yağmurlarını, kar topu oynayışları.
3 5 8 i, masa buz hokeyini,

Buyrun rica ederim,
açıklayınız!


Comments

  1. o değil de başka bir açıklama: ben sadece arkadaşın olmak istemiştim gerçekten. ama yanlış anladın. neyse..

    ReplyDelete
  2. arkadaşın kalmak istememi yapışkanlık sandın sanırım. Neyse hayatta bazen bazı şeyleri açıklayamayız.:) Uçar giderler.

    ReplyDelete
  3. ben gelemem ama sen git biraz dolaş https://soundcloud.com/ceyl-n-ertem/ben-gelemem-ama-sen-git-biraz

    ReplyDelete
  4. bak oğlum : https://soundcloud.com/ceyl-n-ertem/o-luma-tler

    ReplyDelete
  5. Neler oluyor hiçbir fikrim yok. Beni aydınlatabilir misiniz?

    ReplyDelete
  6. Maalesef aydınlatamam.Kusura bakmayınız :) Zihnin seni aydınlatır gerekirse, ya da hayal gücün. Bazen bazı şeyleri açıklayamayız.

    ReplyDelete
  7. zihnim beni aydınlatabilseydi güzel olurdu. neyse canın sağolsun.

    ReplyDelete
  8. O halde aydınlatmasına gerek yokmuş demekki , zihinin aydınlatmıyorsa bu konuda :) Boşver. Mutlu kal. Sen özünde iyi birisin :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.