Hurts

Whatever tomorrow brings, I'll be there
With open arms and open eyes yeah
 
 
"Hayır bu sapaktan gireceksin."
"Emin misin sabahtan beri ulaşamıyoruz, bence artık birilerine sormanın vakti geldi, gel durayım şurada, el edeyim şu teyzeye o anlatır bize bilmese de."
"Hayır, hayır bir sonraki sapaktan gir sen beni dinle."
"Bu mu, bir sonraki mi karar ver sen de."
"Farketmez işte gir sen"
"Gözünü seveyim soralım birine"
"Yediremiyorum kendime, eyleme, dinle beni şu sokakları geçelim, biraz daha kaybolalım, en son artık kaderime küsecek gibi olur, sessizce somurturum ben, sen de o zaman kime soracaksan sorar bulursun."
"Yediremeyecek bir şey değil ama bu, daha önce gelmedin buraya sen, tahmin ediyorsun sadece."
"kimseye sormak istemiyorum, ışıklardan sonra sağa girsene bu arada."
"sağa dönüş yok diyor ama"
"kim?"
"trafik kuralları, kara yolları müdürlüğü, sağa dönülmez tabelası ve kamu vicdanı"
"uf tamam be sor kime soracaksan, benden de yardım isteme"
 

... Smack, crack, bushwhacked ...
 
 

Comments