Yaya geçidi

Diyecek pek bir şeyim yok esasında, selam vermek, hal hatır sormak istiyorum. Bir de tuşlara bastıkça harfler daha çok bastıkça kelimeler çıkıyor olması garibime diyor. Gitsin istiyorum. Çıkan kelimeleri bazı zamanlarda yanyana koyunca cümleler oluşuyor ve onlar da bazı anlamlara gelebiliyor. Gelmesin istiyorum.

Hani bazen uzunca bir süre konuşmadığın olur. Dudakların o kadar fazla yapışık kalmıştır ki birbirlerine ayrılmayacaklarına inanırsın. Bir an gelir sonra, konuşma sırası sendedir. O ilk kelimeyi çıkartmak için o birbirine yapışık dudakları ayırır, ses tellerini titreştirirsin hani. Muhakkak düşünürsün bu kadar uzun zamandır konuşmadığın için nasıl konuşman gerektiğini bi de. O ilk kelime hiçbir zaman olması gerektiği gibi çıkmaz ya ben işte buna düşmanım arkadaş. O ilk kelime ve hatta ilk cümle feda edilir çoğu zaman.

Cepimde hala birkaç tane daha kelime var ama yine de harcayıp bitireceğim diye korkuyorum. Uzun zamandır biriktiremiyor ve hazırdan yiyorum.

Naptın?
Hiç.


Comments

Post a Comment

Söyleyeceğin her şey alehine delil olarak kullanılabilir.