Gün: n-1

Tüm bunların bir anlamı var mı bilmiyorum kardeşim.

Beş gün önce dünyaya Deniz Nazım adında bir erkek çocuğu geldi. İyi bir dostumun oğlu.
Sonra odamı topladım, bunu neredeyse hiç yapmadığımı aklıma getirdim. Çamaşırları makineye attım, kendime çay koydum ve Houses of the Holy plakını koydum. Led Zep.
Biri hayatta heyecanlanamadığı için sinirlenen, diğeri de heyecanlanamadığı için mutsuz olan iki adamın hikayesini yazdım bir süre. Onlar parmaklarımın ucunda konuşunca mutlu oldum.

Cehennemde böyle midir, diye sordu ev arkadaşım.
Sanırım, dedim.
Sıcak yapış yapıştı.

Çayımdan bir yudum aldım. Eski bir defteri açıp bir iki satır okudum. Aklıma gelen bir iki saçma sapan cümle karalamıştım.
Şöyle yazılmıştı defterde,
Kendini yaralamanktan zevk alan adam. Gözlerini açarken yeni bir güne, bir tuzağın içindeymiş gibi başlar. Gözlerini kapadığında da zaten tuzağın içinde çırpınmaktadır.
- Onun varlığı muhakkak anlamsızdır.
- Onun varlığı neredeyse kendini bile ilgilendirmez.

Tüm bunların bir anlamı var mı bilmiyorum kardeşim.
Dünyaya gelen ve gidenler var. Ortalarda bir yerdeyiz.

Şunu soruyorum sana sadece, insan delirdiği için mi düşünür, düşündüğü için mi delirir?

Comments